lørdag 16. februar 2008

Store ambisjoner


Etter en litt rolig uke treningsmessig var overskuddet litt for høyt og motet tilsvarende. Fikk plutselig lyst til å prøve på merket igjen i Birken. Har inngått et overmodig(?) veddemål med Tæssen om best på Birken, så jeg måtte se å få gått et skirenn.

Kastet meg oppover til Hedmark igjen i vinterferietrafikken i går og fikk i dag med meg pappa på skirenn. TrysilKnut-rennet var i år 40km og seedingrenn til Birken og Vasan. Staket meg som best jeg kunne igjennom på 1.52 og fikk premie! Moro å gå slike renn. Ikke minst når en får premie;-) Faderen gikk hele løypa også. Han sier han er mer sliten enn meg. Nå er det bare å se hvilken startpulje det kan bli i Birken.

1 kommentar:

  1. Vi får bare håpe det ikke blir pulje 1 for din del. Blir knallhardt psykisk da jeg går fra deg i første mota...

    SvarSlett