fredag 15. februar 2008

Ny pers igjen :)

Når man trener hele vinteren i mørke og ufyselig vær søker man lyspunktene. Ett slikt et må da være når man setter perser på ulike tester man har for sjekke formen. I går hadde vi Ambjørnrødrunden. Var ikke mange på trening, kun Stine, Elise og Bertil, så jeg ble løpende alene. Igjen. Tiden ble 22.17. Løp tre jevne runder. Om jeg har blitt mer løpsterk eller om det bare er at jeg har blitt flinkere til å presse meg tidligere og mere vet jeg ikke, men tidene går i hvertfall ned. Og det burde de jo også, for mine testtider har ikke vært så mye å skryte av. Til nå..... :)

Ellers kan det se ut til at jeg er motivert for et nytt Birkebeinerrenn-forsøk i år. Jeg må snart få meg et merke og komme meg over den råtne Birken-opplevelsen jeg har fra sist gang i 1999. Forrige helg var jo en god oppvarming. Skal forsøke meg på TrysilKnut-rennet i morgen for å få seedingstid til Birken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar