fredag 1. februar 2008

9:45 !!


Da var arbeidsuka omme og en lang treningshelg står for døren. Stormen Tuva passerte i går og gjorde torsdagens langtur litt ekstra interessant med kraftige vindkast og rotvelt. Åpningsseremonien for helgas treningsutskeielser foregikk i kveld på Lisleby stadion med 3000m. Jeg var ikke særlig keen, men man stiller jo opp og gjør så godt man kan. Her er det fristende været som testen foregikk under (hentet fra http://www.yr.no/):

"Meteorologens varsel for Østfold
Fredag og lørdag: Kysten: Liten kuling 12 m/s av skiftende retning. Sludd- og regnbyger.
"

Altså ikke helt optimalt værmessig, men slik er det nå engang her nede i Østfold om vinteren. Dessverre var alle ferdig løpte da jeg endelig kom joggende til banen, så jeg måtte løpe alene. Derfor var overraskelsen stor da jeg klokket meg selv inn til ny pers på 9:45 !!! :) Jeg er dermed i god rute til å klare årets 3000-mål på 9:30.
Håper dere også får en god start på helgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar