fredag 28. november 2008

Etter dagens økt på rulleski er det vel ingen tvil om at jeg IKKE bør gå worldcup i Kuusamo denne helga. Jeg presterte nemlig mitt aller første fall i dag. Det skal sies til mitt forsvar at det var speilblank is i svingen. En observasjon: Rulleskihjul har utrolig liten friksjon mot isete underlag. Dette var dessuten det eneste stedet jeg møtte på noen andre langs gangstien. Han fikk seg sikkert en god latter :) Bambi on ice!

Allikevel; Her er et innlegg fra Sigmund Hov Moen på Langrenn.com i debatten rundt årets første laguttak til worldcup i langrenn. I likhet med orientering er det tydelig debatt rundt valget av skiløperne. Således synes jeg dette innlegget også kan være en bra kommentar i forhold til orienteringsuttak. http://www.langrenn.com/uttaket-av-verdenscuplaget.4529163-1743.html

1 kommentar:

  1. Rulleski og is... Ingen bra kombinasjon ! Forsiktig Sindre !

    SvarSlett