torsdag 4. desember 2008

Snøen holder ennå!! Vi leser 4. desember.

Hadde en kjempefin og frisk løpetur i Fredrikstadmarka i dag. Passe kaldt (-0.5 grader?) og snø på trær og mark. Og ikke frosne tær!! Dette begynner å likne på litt vinter, og det i selveste kyststrøkene av Østfold i disse drivhuseffekttider. Håper inderlig at det kanskje kan bli et par-tre uker igjen her med gode skispor slik at jeg ikke trenger å reise så mye for å få trent litt ski. Har litt lyst på å prøve meg på Vasaloppet, nemlig. Jeg får alliere meg Trøsken og deres kunstsnøprosjekt så får jeg gått litt i hvertfall.

Jeg har begynt å få skikkelig julestemning nå. Blir godt å komme HJEM en tur til helga og feire liksom-jul med mutra og faters. Tror det blir lutefisk, blir det ikke mamma? Og så en god søndagsskitur :D O'herlige vintertid!


Siden dere tok den første julekalenderutfordringen så greit, så tenkte jeg vi skulle fortsette med noe i samme kategorien, men litt vanskeligere:

Hva er det jeg har anskaffet meg denne gangen?

Lykke til og god ukeslutt!

7 kommentarer:

  1. En flyttbar vegg som du kan ta med deg på o-løp sånn at du har garderobe når du skal skifte.

    SvarSlett
  2. Ikke så dumt forslag, Sørensen. For det hadde jo vært ganske praktisk, ikke sant? hehe. Som et slikt lite strand-omkledningsrom. Er dette kanskje vanlig i Canada?

    SvarSlett
  3. Jeg tror det er et klesskap. Ikke flyttbart selvfølgelig..

    SvarSlett
  4. Trodde med en gang det var ytterdøra, så jo karmene rundt, men høyden da... Må nok tenke med mer om Faters

    SvarSlett
  5. Det kunne det faktisk ha vært, pappa, sett bort i fra høyden, ja:) Godt tenkt! Men dette ble innkjøpt før jeg tenkte på ytterdøra igjen. Jeg har bare ikke kommet til å få satt det sammen.

    SvarSlett