onsdag 3. desember 2008

3. desember og ennå snø!!

Ja, det har faktisk snødd litt også i dag! Ikke værst det her nede langs kysten i Østfold. Litt moro å kjøre bil i tillegg til at alt blir litt lysere og penere.

Løsningen på kalenderens første "gåte" var, som noen gjettet, en skittentøyskurv. Er den ikke fin? Jeg trengte nemlig å få det sure treningstøyet ut av klesskapet til en mer ryddig og oversiktlig plass. Jaggu meg på tide etter to levde år i kåken, kan du si. Gratulerer til dere som hadde gjettet riktig! Som premie får alle innsendte forslag gratis kommentarplass i denne bloggen :) Takker for engasjementet! Nye forundringpakker og overraskelser følger utover advent.

Videre kan jeg fortelle at jeg i dag, sammen med ca. 40 andre FSK-medlemmer deltok på FSK's årsmøte. Dette kan virke som trøtte saker, men faktum er at jeg alltid går til denne medlemssamlingen med en viss spenning og forventing av litt "action". De som har vært ute en vinternatt før vet jo at en gammel og tradisjonsrik klubb alltid vil ha noen saker som engasjerer ulike klubbmedlemmer. Engasjementet til disse sakene, og ikke minst hvilke saker som engasjerer, er det som pirrer min forventing. Det blir alltid litt debatt og noen skarpe innlegg. Herlig! Fint at folk engasjerer seg og har klare meninger. Jeg for min del har litt for ofte lett for å bli litt unyansert og usikker i slike meningsskiller og ser defor på de mer (over-?)engasjerte med litt beundring sammen med et noe humoristisk blikk.

Så konklusjonen er; Vis engasjement for din klubb, gå på årsmøtet og følg med videre på denne bloggen.

2 kommentarer:

  1. Dæven ;) dette inlegget er gratis altså.
    @For dette begynte å bli dyrt :p

    SvarSlett
  2. hehe. Skøyeren! Deg har jeg faktisk en ekte premie til, Jon P!

    SvarSlett