mandag 2. mars 2009

Jeg fullførte!

Slik ser man ut kvelden før man skal gå Vasaloppet. Tydelig preget av optimisme og lett nervøsitet.
Etter Vasaloppet er man kun preget. Totalt sett. Man er helt tom, men meget lykkelig over endelig å karre seg over målstreken.
Hele opplevelsen var utrolig bra. Jeg greide til og med å ha krefter igjen på de siste 10km til å stake på med. Ble nr. 602 på tiden 5.06:39. Og det mest spennende for min del; Jeg sprakk ikke. Mitt eget løpsopplegg og "langing" fungerte bra.

6 kommentarer:

  1. Hei, Jeg er imponert. Gratulerer!

    Aleks

    SvarSlett
  2. Jeg er imponert selv! :)

    Takk, Aleks! Ser du skal prøve deg i elite i årets Birkebeinerrenn. Det blir sikkert rått. Har litt lyst å gå selv, men kunne vært moro å serve deg også.

    SvarSlett
  3. Hei. Har ikke noe valg. Må gå i elite. Er ikke så sikkert det blir noe. Knakk ski og staver på skirenn i dag. Kolliderte med en annen løper. Trynet er hovent og oppskrapa og lommeboka har ikke lyst til å kjøpe nye ski...

    SvarSlett
  4. Det var synd å høre, mann! Jeg så at det ikke var topp resultat, men så var det jo noen raketter med også da. Hvor mange ski og staver har du knekt nå, egentlig?

    SvarSlett
  5. Hehe. Var hyttekarusellen jeg tryna på, der var det ikke med noen raketter. Knakk jo ei ski da vi gikk ringnesløpet. Ellers knakk jeg jo to staver i fjor også.

    SvarSlett
  6. Er du dårlig på ski eller? Litt av en "dødsliste" må jeg si. Har skrekkopplevelsen fra Rignesløpet friskt i minnet. hehe. Det ble litt av et opplegg totalt sett også det :)
    Jeg skulle vel heller ha gitt deg nye staver i bursdagsgave.

    SvarSlett