tirsdag 24. februar 2009

Underholdning


I løpet av helga monterte jeg projektorlerret og takfeste til projektor. Har fått låne med utstyret hjem av Ole U med mulighet til å kjøpe. Etter de siste dagers prøve"kjøring" er beslutning fattet; det blir handel. Kult med stort bilde ved filmtitting. Nå matcher bildet lyden :-) I kveld skal jeg dessuten prøve GrandTurismo med EKs ratt og pedaler. Gleder meg til det.

Det eneste som mangler er selve projektoren:-P Jeg har foreløpig lånt jobben sin for å teste utstyret, men må vel begynne å lete etter noe som jeg kan bruke mer permanent. Tips og råd mottas med takk.

Ellers har også regjeringen tatt en beslutning; trasévalg for ny E6 og jernbane langs Mjøsa i Stange. Synes det er trist at de skal legge jernbanen i bro over Tangenvika og videre gjennom ett av Stanges gode løpsterreng i Helsetmarka, men slik er det vel med fremskritt. Noe må man ofre.

2 kommentarer:

  1. Hei, jeg kommer nedover på treningssamling i løpet av våren jeg :-)Gratulerer med det nyervervete.

    SvarSlett
  2. Takk! Jeg gleder meg til neste treningssamling, Cass!

    SvarSlett