lørdag 31. januar 2009

Dag 2 skisamling.



To flotte treningsturer på ski idag. Veldig bra løyper og knall sol, men kaldt. Lygna er virkelig du flott sted for ski, og det ser ikke ut som om det er noe dårligere for orientering heller.

Det ble ikke arrangert noe klubbmesterskap i langrenn i dag, men Kjell Blomset arrangerte leirmesterskap i ett eller annet. Bevegelighet? Wendy Fjellstad vant, men Ola Marius en sterk motstander og tok en klar annenplass. Resten av oss sitter med strekk og kramper. Prøv å bøy deg ned til gulvet for å plukke opp en kartong med munnen. Hendene på ryggen og ikke knærne i bakken. Lykke til!

2 kommentarer:

  1. Hvordan var rosignol skia?

    SvarSlett
  2. Jo, takk for lånet av skia, Jon! Skia var bra de. Kjente at de var mye lettere. Enklere å løfte med seg oppover og bedre å manøvrere. Jeg ble dóg ikke helt klok på smøresonene for meg. Hadde litt problemer med smøringsslitasje da det jo ikke var varmet inn noen grunnvoks. Men jeg skjønner i hvertfall at jeg må ha meg bedre ski skal jeg gå flere renn. Så at spennet var bedre plassert enn mine gamle ski, men tror ikke det var så mye annerledes hva trykk angår. Typiske konkurranseski mtp. tyngdeoverføring og kraft i frasparket. Kan hende det blir litt luring mot slutten av lange renn.

    SvarSlett