torsdag 16. oktober 2008

Nye prosjekter...


Vant auksjon i dag på Tradera.com i Sverige. En defekt NAD-reciever. Håper å kunne fikse den og få byttet ut den heller labre Denon-forforsterkeren som jeg har idag. Da får jeg også en mye bedre radioløsning enn å bruke mobxen gjennom dokkingstasjonen. Time will show.

Har vært lenge siden jeg har skrevet noe her, så i dag ringte brorsan og purret opp noen oppdateringer. Til hans opplysning kan jeg fortelle at jeg kan ta fly fredag 1630 tur og mandag 0825 retur. Kr 1054 t/r. Supert med den mye flyplassen på Rygge.

Nå blir det litt pynting på leiligheten for Blodslitgjestene rykker inn i helga. God ukeslutt!

2 kommentarer:

  1. Hvordan går det med denne, da? :)

    SvarSlett
  2. Jeg sender deg mail i morgen, onkel! Skulle bare være å hente den når det kunne passe deg. Er spent på kjøpet.

    SvarSlett